სამყარო ისე მოეწყო რომ ციფრული მარკეტინგი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ყველა ბიზნესისა და ბრენდის ცნობადობისთვის. ყველა ბრენდი და სერიოზული კომპანია ცდილობს ჰქონდეს თავისი ვებსაიტი. ვისაც არ აქვს ვებსაიტი, ისინი ცდილობენ სოციალურ მედიაში დაიმკვიდრონ თავი, შექმნან ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია.
ციფრული მარკეტინგი, რომელსაც ასევე უწოდებენ ონლაინ მარკეტინგს, ეხება იმ ყველა მარკეტინგულ ძალისხმევას, რომელიც ხდება ინტერნეტში. ბიზნესები იყენებენ ციფრულ არხებს, როგორიცაა საძიებო სისტემები, სოციალური მედია, ელ.ფოსტა და სხვა ვებსაიტები, რათა დაუკავშირდნენ ამჟამინდელ და პერსპექტიულ მომხმარებლებს. ციფრული მარკეტინგი ასევე მოიცავს კომუნიკაციას ტექსტური ან მულტიმედიური შეტყობინებების საშუალებით.
რატომ ციფრული მარკეტინგი?
სამყარო ისე მოეწყო რომ ციფრული მარკეტინგი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ყველა ბიზნესისა და ბრენდის ცნობადობისთვის. ყველა ბრენდი და სერიოზული კომპანია ცდილობს ჰქონდეს თავისი ვებსაიტი. ვისაც არ აქვს ვებსაიტი, ისინი ცდილობენ სოციალურ მედიაში დაიმკვიდრონ თავი, შექმნან ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია.
ციფრული კონტენტი და მარკეტინგი იმდენად გავრცელებულია, რომ მომხმარებლები ახლა მას ელიან და ეყრდნობიან, როგორც ბრენდების შესწავლის საშუალებას. იმის გამო, რომ ციფრულ მარკეტინგს უამრავი ვარიანტი და სტრატეგია აქვს, შეგიძლიათ იყოთ კრეატიული და ექსპერიმენტი გააკეთოთ სხვადასხვა მარკეტინგული ტაქტიკებით ბიუჯეტში.
ციფრული მარკეტინგი განისაზღვრება მრავალი ციფრული ტაქტიკისა და არხის გამოყენებით – მომხმარებლებთან დასაკავშირებლად, სადაც ისინი ატარებენ დროის დიდ ნაწილს – ონლაინ. საუკეთესო ციფრულ მარკეტერებს აქვთ მკაფიო სურათი იმის შესახებ, თუ როგორ უჭერს მხარს თითოეული ციფრული მარკეტინგული კამპანია მათ მთავარ მიზნებს. და მათი მარკეტინგული სტრატეგიის მიზნებიდან გამომდინარე, მარკეტერებს შეუძლიათ მხარი დაუჭირონ უფრო ფართო კამპანიას მათ ხელთ არსებული უფასო და ფასიანი არხებით.
0 Comments